View

Drag

Tripy

Genel Bakış

Tripy, akıllı şehir teknolojileri ve paylaşım esaslı teknolojiler ile son kilometre çözümleri üretmek için kurulan bir MİA Teknoloji iştiraki firmasıdır.

Projenin Tanımı ve Amacı

Tripy İle Sürdürülebilir Yaşama Doğru Yeni Bir Yolculuk Başlattık

MİA Teknoloji alt yapısında kurulan Tripy, yeni bir marka olma yolunda ilk adımlarını Nexart ile atmıştır. Tripy, akıllı şehir teknolojileri ve paylaşım esaslı teknolojiler ile son kilometre çözümleri üretmek için MİA Teknoloji iştiraki olarak kurulmuştur. Tripy ile proje sürecimiz, sürdürülebilirlik, yeni teknoloji ve yeni nesli ele alan amaçları doğrultusunda konsept yaratım süreciyle başlamıştır. Yeni oluşturulan markanın pazarda tutunması ve hedef kitleye ulaşılması doğrultusunda strateji ve analiz çalışmaları yapılmıştır. Yapılan çalışmalarda Tripy’nin ana hedefi olan sürdürülebilirliğe katkı sağlamak ve insanların hayatına dokunmak esasları gözetilmiş, stratejide belirleyici olarak ele alınmıştır.

Neler Yaptık

Logo Hikayesi

  • Akıllı şehir ve paylaşım esaslı ulaşım teknolojileri üreten firma için logo yaratımında konumdan yola çıkılmıştır.
  • Gençliği, dinamizmi ve geleceği hedefleyen proje için hızı da çağrıştıran şimşek figürü kullanılmıştır.
  • Canlılığı, yeniliği ve heyacanı pekiştirmesi için logoda turuncu ve beyaz renklerine yer verilmiştir.

Gereksinimler

Marka ile yapılan iletişim çalışmaları sonucunda gereksinimler;

  • Yeni yaratılam markanın pazara güçlü bir giriş yapması ve tanınmasıital marketing strategy that meant
  • Hedef kitleye ulaşım kanallarının artırılması ve ulaşımın sağlanması
  • Marka mesajının doğru bir şekilde anlatılması ve doğru alıcılara ulaşması olarak tespit edilmiştir.

Strateji ve Yaklaşım

Yapılan strateji ve analiz çalışmalarıyla

  • Genç, dinamik ve yenilikçi bir marka imajının yaratılması
  • Dil, motto ve tasarımların bir bütün olarak ele alınıp mesaja uyumlu olması
  • Yapılan çalışmalarda sürdürülebilirlik kavramına özellikle yer verilmesi yaklaşımları ele alınmıştır.
Kurumsal Kimlik Tasarımı ve Basılı İşler

Çözüm ve Hedefler

Strateji çalışmalarıyla belirlenen yaklaşımlar ele alınırak;

  • Tripy’nin yeniliğe, sürdürülebilirliğe ve dinamizme vurgu yapan marka mesajıyla uyumlu logo ve kurumsal kimlik tasarımı
  • Şık ve kullanıcıyı zorlamayan, arama motoru dostu, yenilikçi ve mobil uyumlu web sitesi
  • Günceli takip eden, görsel açıdan zengin, etkili içeriklere sahip sosyal medya konsepti çalışmalarının yapılması kararlaştırılmıştır.

Sonuçlar

  • Yeni markanın amaçlarına uygun bir şekilde tanıtılması
  • Marka mesajının doğru bir şekilde ifade edilmesi sonucu hedef kitleye erişimin sağlanması
  • Kullanıcı dostu, yüksek teknoloji tabanlı web sitesiyle hedef kitleyle sağlıklı bir iletişim sağlanması

Doğru Analiz

Doğru Uygulama

Doğru Strateji

Marka Bilinirliğinde Artış

İLETİŞİM

Potansiyel Projeleriniz İçin Bizimle İletişime Geçin

İsim

E-mail

Telefon

Mesaj