View

Drag

TPIC

Genel Bakış

TPIC (Turkish Petroleum International Company); petrol arama, üretim, saha hizmetleri, ticareti ve dağıtımı alanlarında faaliyet gösteren, otuz yılı aşkın deneyimiyle uluşlararası piyasada aktif, başarılı bir türk şirketidir.

Projenin Tanımı ve Amacı

Etkili Görsel İletişimle Baştan Sona Yenilenme

Uluslararası arenada model alınan, yetenekleriyle değer yaratan, çevik, atak ve alanında lider bir kuruluş olmayı misyon edinen TPIC (Turkish Petroleun International Company) için 2014 yılında logo değişimiyle başlatılan süreç kurumsal kimlik çalışmaları, tüm argümanların tasarlanması ve kurumsal kimlik klavuzlarının hazırlanması ile devam etmiştir. Uzun dönemli ve verimli işbirliğiyle sürdürülen süreçte Osmanlı’da Petrol Prestij Kitabı’nın tasarımı ve basımı, Prestij Kitabı ve Yeni Logo’nun Lansman Videoları, TPIC Tanıtım Filmleri, Fuar Stand Tasarımları, Faaliyet Raporu Tasarımı ve Basımı, Broşür ve İlan Tasarımları vb. pek çok proje üzerine çalışılmıştır.

Logo Hikayesi

  • Logo yaratım sürecinde ana faaliyet alanı petrol olan firma için ‘petrol kuyusu’ ‘sondaj’ ve ‘yol’ kavramları ele alınmıştır.
  • Üzerinde çalışılan görsellerin birleşimleri firma adının kısaltılmış halinde görsel bir zenginlikle birleştirilerek biraraya getirilmiştir. Böylelikle ana faaliyet alanının tek bakışta hedef kitle tarafından algılanması sağlanmıştır.
  • Logoda kullanılan siyah ve mavi tonları renklerle yine petrol kavramına vurgu yapılırken firmanın güçlü ve güvenilir marka kimliğine de atıfta bulunulmuştur.

Gereksinimler

Kapsamlı ve verimli iletişim çalışmalarıyla gereksinimler;

  • Marka görünümünün değişip yenilenmesi
  • Basılı görsel tanıtım elemanları için etkileyici, hedef kitleye erişen tasarımların yapılması
  • Etkin, yaratıcı, özgün kurumsal kimlik tasarımı olarak tespit edilmiştir.
Kurumsal Kimlik Kılavuzu ve Basılı İşler

Çözüm ve Hedefler

Gereksinimlerin analiz edilmesiyle, strateji çalışmaları sonucunda çözüm ve hedefler;

  • Markayı ve faaliyetlerini net bir şekilde yansıtan, güçlü marka imajını vurgulayan etkin, özgün bir logo tasarımı
  • Logo tasarımıyla uyumlu, kaliteli kurumsal kimlik klavuzları
  • Tanıtım ve etkinlik faaliyetleri, raporlar vb. gibi görsel materyaller için logo ve kurumsal kimlikle uyumlu, bütünsel yaklaşımla ele alınan tasarımlar olarak belirlenmiştir.

Sonuçlar;

  • Yenilenen marka yüzü
  • Hedef kitleye erişimde etkili görsel iletişim
  • Yaratılan yenilikçi, dinamik marka imajı

Doğru Analiz

Doğru Uygulama

Doğru Strateji

Marka Bilinirliğinde Artış

İLETİŞİM

Potansiyel Projeleriniz İçin Bizimle İletişime Geçin

İsim

E-mail

Telefon

Mesaj