View

Drag

Şehr-i Yaren Konutları

Genel Bakış

Şehr-i Yaren, kurulduğu günden bu yana birçok konut projesini hayata geçiren Özyön İnşaat’ın prestij projesidir.

Projenin Tanımı ve Amacı

Yeni Marka için 36 Ay Süren Stratejik iletişim

Özyön İnşaat’ın prestij projesi olarak hayata geçirilen Şehr-i Yaren Konutları için logodan, sosyal medya yönetimine kadar 360 derece iletişim çalışmaları yürüttük. İlk olarak, projenin ruhunu yansıtan özel desen çizimleri ile logosunu oluşturduk. Logo konsepti ile uyumlu olarak antetli kağıttan kartvizite ve promosyon materyallerine kadar geniş bir yelpazede kurumsal kimlik öğelerini tasarladık. Şehr-i Yaren Konutları’nın dijital pazarlama merkezi olarak konumlandırdığımız web sitesinin ana sayfa ve iç sayfalarda projenin görsel detaylarına ve stratejik mesajlarına yer verdik. Yine dijital pazarlama stratejisi kapsamında oluşturulan sosyal medya içerikleri ve sosyal medya reklamları ile belirlenen hedef kitleye ulaştık. Projenin lansmanında ve sonraki tanıtım süreçlerinde kullanılmak üzere kurumsal kimlik izlerini taşıyan, web sitesindeki görsel ve içeriklerle uyumlu katalog tasarladık.

Neler Yaptık

Logo Hikayesi

  • Şehri Yaren logosunda Ş ve Y harflerini merkeze yerleştirerek özel desen ve özel çizim logo tasarladık.
  • Turkuaz rengin yeşile dönenini tercih ederek güvenin yanı sıra huzuru da vurgulama istedik.
  • Turkuaz ile uyumlu lacivert renk seçimiyle logoyu tamamladık.
  • Projenin konsepti ile uyumlu manevi öğeler taşıyan çiçek deseni hedef kitle tarafından hayli benimsendi ve anahtarlıklardan broşlara kadar uygulanarak severek kullanıldı.

Gereksinimler

Müşteri ile yapılan iletişim çalışmaları neticesinde gereksinimler;

  • Prestij projenin markalaşma altyapısının oluşturulması
  • Hedef kitle ile etkili ve güçlü iletişim
  • Pazarda tutunma, söz sahibi konuma ulaşma, güçlü bir marka kimliği yaratma olarak belirlenmiştir.
Kurumsal Kimlikı ve Basılı İşler

Strateji ve Yaklaşım

Proje yol haritası belirlenerek, yeni bir marka yaratma stratejisi kapsamında;

  • Canlı ve dinamik 360 derece pazarlama faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi
  • Dijital ve basılı medyada görsel, işitsel tanıtım araçlarının kullanılması, marka kimliğiyle uyumlu manevi bir yapı oluşturulması
  • Hedef kitleye erişim için dijital pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi, merkez üssü olarak web sitesinin belirlenmesi, güven veren, geniş kitlelerce ulaşılabilir bir konumda yer alan marka kimliğinin saptanması yaklaşımları esas alınmıştır.

Çözüm ve Hedefler

Strateji ve yaklaşım ele alınarak;

  • Uygulanacak olan web sitesinde kat planlarından iç mekan ve dış mekan görsellerine kadar projenin tüm detaylarının ziyaretçilerle buluşması
  • Logo ve kurumsal kimlik tasarımlarının marka kimliğine uyumlu, yaratıcı, özgün ve kullanışlı şekilde hazırlanması
  • Dijital pazarlamada maliyet-performans kıstası ele alınarak en yüksek geri dönüşümlerin sağlanması hedeflenmiştir.

Sonuçlar;

  • Belirlenen hedeflere erişim ile müşteri ve kullanıcı memnuniyetinin sağlanması
  • Hedef kitleye erişim, marka bilinirliğinde artış sağlanması
  • Güncel ve sürdürülebilir bir marka kimliği oluşması

Doğru Analiz

Doğru Uygulama

Doğru Strateji

Marka Bilinirliğinde Artış

İLETİŞİM

Potansiyel Projeleriniz İçin Bizimle İletişime Geçin

İsim

E-mail

Telefon

Mesaj