View

Drag

Petlas

Genel Bakış

Petlas, 1976 yılında askeri amaçlı lastik tüketiminde dışa bağımlılığı azaltmak için kurulan, Türkiye’nin en büyük lastik firmalarından biridir.

PETLAS PROJE TANIMI VE AMACI

Petlas ile Geleceğe Doğru Yol Aldık

Türkiye’nin ilk ve tek uçak lastiği, ilk radyal traktör lastiği ve iş makineleri için büyük dolgu lastiklerinin üretimi gibi başarılara imza atan Petlas, kurumsal kimlik yenileme çalışmalarını Nexart Digital ile sürdürmüştür. Petlas ile, yerli ve köklü marka kimliğinin güçlenmesi, globale erişimde yeni iletişim kanallarının oluşturulması, oluşturulan iletişim kanallarının etkili ve sağlam temeller üzerine inşaa edilmesi amaçları doğrultusunda marka kimliği yenileme faaliyetleri gerçekleştirilmiştir. Yapılan çalışmalar strateji ve analiz süreçleriyle desteklenmiş, doğru mesaj doğru ve etkili bir şekilde hedef kitleyle buluşturulmuştur.

Neler Yaptık

Gereksinimler

Stratejik iletişim çalışmalarıyla Petlas ekibiyle gerçekleştirilen görüşmelerle analiz edilen gereksinimler;

  • Petlas kurumsal kimliğinin globale erişim hedefleri doğrultusunda değişmesi
  • Ürün ve etkinlik tanıtımları için profesyonel destek
  • Web sitesinin yüksek kullanıcı deneyimi sağlayacak şekilde yenilenmesi olarak tespit edilmiştir.
Özel Web Sitesi Tasarımı

Strateji ve Yaklaşım

Gereksinimlerin tespitinin ardından, strateji ve analiz çalışmalarıyla uygulamalara zemin oluşturacak olan yaklaşımlar;

  • Kurumsal kimliğin yenilenmesi çalışmaları kapsamında global, dinamik, güçlü ve güven veren bir marka imajının yaratılması
  • Marka yenileme çalışmaları çerçevesinde kullanılacak olan görsel ve işitsel tasarımların, içeriklerin birbiriyle uyumlu, ortak bir dil kullanılarak, fark yaratan, özgün bir şekilde resmedilmesi
  • Hedef kitleye erişim kanallarının yenilenecek olan web sitesi çerçevesinde şekillenerek çoğaltılması olarak ele alınmıştır.
Kurumsal Kimlik Kılavuzu ve Basılı İşler

Web Sitesi

  • Petlas profesyonel web sitesinin tasarım ve yazılımında strateji temelli içerik toplama teknikleriyle, firmayı, kurumsal yapısını ve hedeflerini öğrenerek en iyi anlatımı geliştirmeyi amaçladık.
  • Özel tasarım ve özel yazılım olarak hazırladığımız sitede temiz kod altyapısı, mobil uyumlu ve kullanıcı dostu kolay kullanım özelliği sağladık.
  • Ürünleri, teknik ve fark yaratan özellikleri detaylarıyla anlattık. Web sitesini çevirileri gerçekleştirerek altı farklı dilde yayına sunduk.
  • Web sitesinde bulunan hızlı iletişim formlarıyla müşterilerle daha hızlı ve etkili iletişim kurarak firmanın ürünlerine yönelik dünyanın farklı ülkelerinden pek çok ürün ve hizmet talebi aldık.
Dijital / Basılı İlan

Çözüm ve Hedefler

Strateji ve yaklaşımların belirlenmesiyle yol haritası çizilmiş, çözüm ve hedefler;

  • 360 derece markalamayla kurumsal kimliğin baştan sona yenilenmesi
  • Marka tantım faaliyetleri kapsamında etkin ve etkili sosyal medya yönetimi, ilan tasarımları, fuar uygulamaları ve prodüksiyon çalışmalarının bir bütün halinde ele alınarak gerçekleştirilmesi
  • Kullanıcı dostu, mobil uyumlu özel web sitesi tasarım ve yazılımıyla hedef kitleye erişimin kolaylaşması olarak belirlenmiştir.
Tanıtım Filmi

Sonuçlar;

  • Yenilenen, değişen ve gelişen marka imajı
  • Global pazarda fark edilebilir kurumsal kimlik
  • Yenilenen web sitesiyle hedef kitleye erişim kolaylığı
  • Doğru uygulamalarla doğru bir şekilde aktarılan mesaj

Doğru Analiz

Doğru Uygulama

Doğru Strateji

Marka Bilinirliğinde Artış

İLETİŞİM

Potansiyel Projeleriniz İçin Bizimle İletişime Geçin

İsim

E-mail

Telefon

Mesaj