View

Drag

Esperro

Genel Bakış

Esperro Kahve, Ripa Kahve ve Hazır Gıda San. Tic. Ltd. Şti. Bünyesinde Ankara’da kurulan, geleneksel ve modern 90’dan fazla ürün çeşidiyle hizmet vermekte olan tescilli bir kahve markasıdır.

Projenin Tanımı ve Amacı

Marka ve Servis Kalitesini Yansıtan Tasarımlar

90’dan fazla ürün çeşidine sahip, tescilli bir kahve markası olan Esperro Kahve Ripa Kahve bünyesinde Ankara’da kuruldu. Esperro Kahve’ye markalaşma hedefi doğrultusunda hem marka danışmanlığı verdik hem de 360 derece markalama çalışmalarını yürüttük. Gerek ürün kalitesi gerekse hizmet kalitesi ile üst segmenti hedefleyen Esperro için, işin vitrin kısmında önemli bir yer tutan ve kağıt ambalaj rutininden kurtaran teneke kutu ambalaj tasarımları ile fark yarattık. Ambalaj tasarımlarının tamamlanması ile Türkiye geneli 8 bin noktaya kahve satışına başlandı. Esperro Kahve için, anahtar teslim web sitesine yönelik özel bir tasarım kodlandı. Kolay güncellenebilir kontrol paneli ayrıcalığı ve çoklu dil seçeneği sunan web sitesinin üretilen içeriklerle zenginleştirildi. Web sitesi tasarımı, kullanıcı deneyimi ön planda tutularak, ziyaretçilerin tüm bilgilere kolay erişim sağlamalarına dikkat edilerek yapıldı. Her ekranda hatasız görünen loader özelliği sayesinde sayfalar arası gezintiyi keyifli hale getiren web sitesi, arama motorlarıyla dost, basit kullanım özelliği ve içerik kontrol paneline sahip olarak tasarlandı. Esperro Kahve’nin son kullanıcı ile bağ kurmasını sağlamak amacıyla sosyal medya yönetimi gerçekleştirdik. Haftalık, aylık ve yıllık planları içeren iletişim stratejisi oluşturduk. Stratejimizi kreatif ve özgün tasarımlarla birleştirdik.

Neler Yaptık

Gereksinimler;

Yapılan iletişim çalışmalarıyla gereksinimler;

  • Servis ve marka kalitesini koruyarak kurumsal bir yapılanma sağlanması
  • Çoklu dil seçeneği sunan, anahtar teslim web sitesi
  • Ambalaj ve menü tasarımı, basın ilanları
  • Sosyal medya yönetimi olarak belirlenmiştir

Strateji ve Yaklaşım

Uygulama evresi için oluşturulan strateji çalışmalarımızda;

  • Ambalaj tasarımında kağıt ambalajdan teneke kutuya geçilerek markaya vizyoner bir kimlik katmak
  • Esperro Kahve’nin yenilikçi, genç ve üstün zevkini yansıtan tasarımların ve içeriklerin oluşturulması
  • Web sitesinde kullanıcı deneyimine önem verilmesi, sayfalar arası gezinmenin eğlenceli hale getirilmesi yaklaşımları ele alınmıştır.

Çözüm ve Hedefler

Strateji ve yaklaşımları destekleyici çözüm ve hedefler sunulmuş, çözüm ve hedefler için;

  • Her ekranda hatasız görünen, loader özelliği sayesinde sayfalar arası gezintiyi kolay hale getiren, arama motorlarıyla dost, zengin içeriğe sahip web sitesi
  • Siyah kaplama üzerine yapılandırılmış etkin, zamansız, ambalaj tasarımı
  • Hedef kitleyle güçlü etkileşim sunan sosyal medya yönetimi uygulamaları saptanmıştır.

Sonuçlar;

  • Değişen, gelişen ve kurumsal bir yapıya kavuşan marka yüzü
  • Hedeflere erişimle gelen müşteri memnuniyeti
  • Artan etkili iletişim kanalları

Doğru Analiz

Doğru Uygulama

Doğru Strateji

Marka Bilinirliğinde Artış

İLETİŞİM

Potansiyel Projeleriniz İçin Bizimle İletişime Geçin

İsim

E-mail

Telefon

Mesaj