View

Drag

Coffee Chefs

Genel Bakış

Coffee Chefs, kahve sektörünün öncülerinden geleneksel ve modern ürün yelpazesiyle Tüm Türkiye’de bayilik vererek büyüme hedefinde olan bir kahve markasıdır.

Projenin Tanımı ve Amacı

Coffeechefs ile Kahvenin Hikayesini Yeniden Yazdık

Geleneksel ve modern ürün yelpazesini bir arada bulunduran ve tüm Türkiye’ye bayilik vererek büyüme hedefinde olan kahve toptancısı firma için ilk olarak “Coffeechefs” markasını oluşturduk. Markayı, batıda doğan ve tüm dünyaya yayılan coffee shop konseptlerinden ayrıştırmak için, tüm tasarımlarda ve içeriklerde özel el çizimleri kullandık. İkinci aşamada, marka standartlarını belirlediğimiz kurumsal kimlik çalışmalarını tamamladık. Markanın son kullanıcı ile temas ettiği satış noktalarının giydirmeleri ve tabela tasarımlarında markanın farklı duruşuna uygun özgün çizgiler tercih ettik. Coffeechefs’in iç mekân tasarımı ile uyumlu dekoratif afiş tasarımları ile mekânın görsel algısını zenginleştirdik. Ürün ambalaj tasarımları, personel üniforma tasarımları ve menüboard tasarımlarının çoğunda yine el çizimlerini tercih ettik. Coffeechefs markasının müşteri ile buluşmasından sonra ise, mekandaki eşsiz müşteri deneyimini yansıtan fotoğraf çekimleri yaptık. Coffeechefs markası ile kahvenin hikayesini yeniden yazdık.

Neler Yaptık

Logo Hikayesi

  • Konsept projeyi batıda doğan ve tüm dünyaya bilindik coffeshop konseptlerinin tam karşısına konumlandıran firmanın, pazarlama faaliytlerine uygun olarak bu iddiası isme yansıtılmıştır.
  • Tasarlanan logo ambleminde kahve fncanının üstten görünümünün içine doğudan doğan güneş misali doğudan batıya koşan güçlü at figürü yerleştirilmiştir.
  • Canlı turkuaz renk seçiminin yanında siyah renk kullarak algı güçlendirilmiştir.

Gereksinimler

Müşteriyle iletişim sonucu marka gereksinimleri;

  • Bayilik projesi için büyüme hedefine ilişkin etkili kalıcı bir marka ismi
  • Marka ismiyle uyumlu görsel içeriği zengin, konsept tasarımlar olarak belirlenmiştir.
Kurumsal Kimlik Kılavuzu ve Basılı İşler

Strateji ve Yaklaşım

Görsel iletişim stratejisi yaklaşımı ele alınarak;

  • Hedef kitleye uygunluk açısından özgün, modern ve farklı görsel tasarımların ele alınması
  • Tasarımlarda verilmek istenen mesajın bütününe uyumun sağlanması
  • Tasarımların müşteriyle erişimin olduğu her noktaya uygulanması hususları ele alınmıştır.

Çözüm ve Hedefler

  • Özgün, yaratıcı ve farklı logo çalışması
  • Logo tasarımıyla uyumlu kurumsal kimlik çalışmaları
  • Uyumluluk açısından satış noktası ve satış noktasında yer alan materyallerin tasarımı, afiş ve menü tasarımları

Sonuçlar

  • Hedeflere erişim sağlanmasıyla birlikte marka, müşteri ve hedef kitle memnuniyeti
  • Farklı ve özgün konsept yaratımı, modern, farklı bir marka imajının sağlanması

Doğru Analiz

Doğru Uygulama

Doğru Strateji

Marka Bilinirliğinde Artış

İLETİŞİM

Potansiyel Projeleriniz İçin Bizimle İletişime Geçin

İsim

E-mail

Telefon

Mesaj