View

Drag

Atakent Panorama

Genel Bakış

Atakent Panorama, 2011 yılından bu yana Türkiye’nin çeşitli bölgelerinde konut, sağlık, enerji, altyapı ve maden projelerine imza atan Ataseven Grup’un İzmir Gayrimenkul sektörüne yönelik konut projesidir.

Projenin Tanımı ve Amacı

Yeni Marka için 36 Ay Süren Stratejik iletişim

Konut, sağlık tesisleri, okul, endüstriyel tesisler, altyapı, maden ve enerji projeleri gibi hayatın her alanında projelere imza atan Ataseven Group’un 2011 yılından bugüne çözüm ortağı olarak çalışıyoruz. İzmir gayrimenkul pazarına yeni konut projesi ve marka ile giriş yapmak isteyen Ataseven Group için 36 ay sürecek yoğun bir iletişim stratejisi oluşturduk. Atakent Panorama markasını oluşturarak logo tasarımı ve kurumsal kimlik çalışmasını gerçekleştirdik. Yeni marka, hedef kitle tarafından kısa sürede benimsenirken bu durum satış ve pazarlama faaliyetleri için de büyük avantaj sağladı. İletişim stratejisinin bir parçası olan özel web sitesinde kullanılmak üzere yeni markayı temsil eden oyuncu kadrosu belirleyerek fotoğraf ve film prodüksiyonları gerçekleştirdik. SEO ve Google Danışmanlık Hizmetimizle, web sitesi bakım ve güncellemesinden, anahtar kelime optimizasyonuna kadar etkin bir dijital pazarlama süreci yönettik. Ayrıca sosyal medya paylaşım ve reklamlarıyla İzmir’de konut arayışında bulunan kullanıcılara doğrudan erişerek reklamlarımızı gösterdik ve etkileşim kazandık. Değişen ekonomik koşullarla strateji planında yeni bir geliştirme yapaak, hedef kitleye yurtdışında yaşayan Türkler ve yabancı yatırımcıları ekleyerek, ulusal kanalların Avrupa yayınları için TV reklam filmleri hazırladık.

Neler Yaptık

Logo Hikayesi

  • Projeye; projenin İzmir Körfezi zirvesindeki konumu ve eşsiz panoramik manzarasıyla, Ataseven Group’un konut projelerindeki markası Atakent isminin birleştirerek ‘ATAKENT PANORAMA ismini koyulmuştur.
  • Renk seçiminde İzmir Körfezi ve Güneşi’nden ilham alarak turkuaz ve turuncu kombinasyonu kullanılmıştır.
  • El yazısı İzmir formuyla, dalgalanan denize ve efelere atıfta bulunulmuş, böylece ortaya ATAKENT panoramaya ait, benzersiz, kalıcı bir logo oluşturulmuştur.
Logo Tasarımı

Gereksinimler

İzmir Gayrimenkul Pazarı’na yeni konut projesi Atakent Panorama ile giriş yapan Ataseven Grup için müşteri iletişimi doğrultusunda gereksinimler;

  • Konut satışını artırıcı pazarlama ve tanıtım faaliyetleri
  • Hedef kitle ile etkili ve güçlü iletişim
  • Pazarda tutunma, söz sahibi konuma ulaşma, güçlü bir marka kimliği yaratma olarak belirlenmiştir.
Özel Web Sitesi Tasarımı
Youtube Reklam Filmi
Kurumsal Kimlik Kılavuzu ve Basılı İşler

Strateji ve Yaklaşım

Proje yol haritası belirlenerek, yeni bir marka yaratma stratejisi kapsamında;

  • Canlı ve dinamik pazarlama faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi
  • Dijital ve basılı medyada görsel, işitsel tanıtım araçlarının kullanılması
  • Hedef kitleye erişim için dijital pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi, güven veren, geniş kitlelerce ulaşılabilir bir konumda yer alan marka kimliğinin saptanması yaklaşımları esas alınmıştır.

SEO - Google ADS Danışmanlığı

  • Yeni Dünya’nın en ölçülebilir, sonuç odaklı pazarlama araçlarından Google SEO ve Google Ads pazarlama hizmetini Atakent Panorama konut projesi için 36 boyunca sağlanmıştır.
  • Web sitesi bakım ve güncellenmesinden, anahtar kelime optimizasyonuna, özel SEO ve Google Ads stratejilerinin geliştirilmesinden, haftalık tasarım, teknik, yazılım test kontrollerine kadar aktif, etkin ve açıklanabilir bir dijital pazarlama süreç yönetimi izlenmiştir.
  • A’dan Z’ye tüm süreç aylık raporlanmış ve gelecek dönem pazarlama stratejilerine katkı sağlanmıştır.
  • Arama motorlarında üst sıralara çıkarken dijital pazarlama bütçesi de en verimli şekilde yönetilmiştir.

Çözüm ve Hedefler

Strateji ve analiz çalışmalarımız sonucunda çözüm ve hedeflerimiz;

  • Projeyi net bir şekilde anlatan, hedef kitlede kalıcılık sağlayan logo tasarımı ve logoyla uyumlu, aynı dili konuşan kurumsal kimlik klavuzu tasarımı
  • Kullanıcı deneyimi önemsenerek, mobil uyumlu, arama motoru dostu, yenilikçi web sitesi
  • Hedef kitleye erişim için seo-google ads çalışmaları
  • Etkili ve samimi iletişim için sosyal medya yönetimi
  • Pazarlama ve tanıtım faaliyetleri için broşür, ilan, reklam banner, bilboard tasarımları, televizyon reklamları olarak belirlenmiştir

Sonuçlar

  • Belirlenen hedeflere erişim, güven veren, kalıcı bir marka kimliğinin oluşumu
  • Dijital pazarlamada etkili geri dönüşüm
  • Performans maliyet avantajı sağlayan tanıtım faaliyetleri

Doğru Analiz

Doğru Uygulama

Doğru Strateji

Marka Bilinirliğinde Artış

İLETİŞİM

Potansiyel Projeleriniz İçin Bizimle İletişime Geçin

İsim

E-mail

Telefon

Mesaj