View

Drag

Aşkale Çimento

Genel Bakış

Aşkale Çimento, temelleri 1968 yılında atılan, Türkiye’nin en büyük ve en köklü çimento üretim kuruluşudur.

Projenin Tanımı ve Amacı

Uğur Böceğinin Yolculuğu

Geniş dağıtım ağıyla Türkiye’nin lider ve öncü firmalarından Aşkale Çimento için marka imajının yenilenmesi ve güçlenmesi çalışmaları kapsamında ajans faaliyetleri Nexart tarafından yürütülmüştür. Strateji ve analiz temelli çalışmalarda kaliteyi ve kurumsallığı, yaratıcılık ve farklılıkla aynı anda sunarak, geniş kitlelere hitap eden, global bir marka imajı yaratılmıştır. Uğur böceğinin değişimi ve dönüşümü olarak ele alınan projede markanın sağlam gelenekçi kimliğini koruyarak yenilikçi ve global bir mesaj yaratımıyla geniş kitlelere hitap eden sürdürülebilir bir mesaj oluşturulmuştur. Oluşturulan mesaj etkili iletişim kanallarıyla yayılarak hedef kitleye erişimde başarı sağlanmıştır.

Logo Hikayesi

  • Aşkale için tasarlanan logoda kökleri geçmişe dayanan ve gelecek hedefleri için kanatlarını açarak yola çıkan, ilerlemeye geçen bir uğur böceğinin hikâyesini anlatılmıştır.
  • Gelenekten gelen gücü, geleceğe taşımak için oluşturulan yeni logoda kullanılan modern tipografiyle de Aşkale Çimento’nun gelecekteki sağlam ve öncü konumlanması sembolize edilmiştir.
  • Logoda kullanılan kırmızı ve gri renklerle çimentoya vurgu yapılırken dikkat çekici olunmuştur.
Özel Web Sitesi Tasarımı

Strateji ve Yaklaşım

Gereksinimler ve analizler sonucu şekillenen strateji ve yaklaşımlar;

  • Yapılacak çalışmalarda marka imajında değişim, dönüşüm, yenilenme ve tazelenme kavramlarına yer verilmesi
  • Markanın köklü ve sağlam kimliğinin bu kavramlarla birleştirilmesi
  • Asırlık marka öyküsünün bir hikaye yoluyla sembolize edilmesi olarak belirlenmiştir.

Web Sitesi

  • Aşkale için görsellerle zenginleştirilmiş, ürün odaklı, kullanıcı deneyimi yüksek bir web sitesi yapılmıştır.
  • Web sitesinde dijital tecrübeler müşteri beklentileriyle örtüşmüştür.
  • Web sitesi, yüksek teknoloji tabanlı temiz kod altyapısıyla oluşturulmuştur.
  • Kullanılan efekt ve görsellerle zenginleştirilmiş, site içerisinde gezinmeyi keyifli hale getirecek tasarımlar kullanılmıştır.
  • Web sitesinin seo uyumlu olmasına önem verilmiş, yapı buna göre kurulmuştur.
Kurumsal Kimlik Kılavuzu ve Basılı İşler

Çözüm ve Hedefler

Strateji ve yaklaşımlarla marka için çözüm ve hedefler;

  • Yeniliğin kurumsal kimlik yenilenme süreciyle başlaması
  • Kurumsal kimlik yenileme çalışmaları kapsamında tüm basılı işlerin yapılması
  • Etkili iletişim için etkili bir web sitesinin yapılması olarak ele alınmıştır.

Sonuçlar;

  • Değişen ve gelişen yarım asırlık marka öyküsü
  • Gloabele erişimde etkili ve doğru bir adım
  • İnovatif, yenilikçi marka algısının yaratılması

Doğru Analiz

Doğru Uygulama

Doğru Strateji

Marka Bilinirliğinde Artış

İLETİŞİM

Potansiyel Projeleriniz İçin Bizimle İletişime Geçin

İsim

E-mail

Telefon

Mesaj